S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Zákaznická linka: 727 947 328. Aktuálně máme skladem 563 produktů.


Jak nakupovat
Jak nakupovat

 Pro úspěšný nákup se můžete nejprve zaregistrovat, registraci můžete ale provést i realizací objendávky.

Registraci provedete následujícím způsobem:

  • Vyplňte své údaje v registračním formuláři, odkaz "registrace" najdete na každé stránce v horní pravé části.
  • Do položky "login" a "heslo" vyplňte Vaše přihlašovací údaje.
  • Tyto údaje si uložte, budete je potřebovat pro další nákupy v našem virtuálním obchodě blackfly.cz. Údaje Vám budou po registraci zaslány na uvedený e-mail.
  • Vyplňte prosím všechny položky. Položky Společnost, IČ a DIČ jsou nepovinné a vyplňujte je pouze v případě, že budete chtít odebrané zboží fakturovat na firmu.
  • DIČ pro případ, že budete chtít obejdnat zboží bez DPH. - Pro objednávky bez DPH prosím kontaktujte na tel.: 739 124 774 nebo 733 340 564.
  • Po odeslání údajů vás systém automaticky přihlásí.

 

Jak pokračovat po registraci.

  • Jste-li přihlášeni zvolte příslušnou kategorii a případně podkategorii zboží v levém menu.
  • Po výběru požadovaného zboží  klikněte na tlačítko "objednat +", kolikrát kliknete na tlačtko objednat +, tolik kusů najdete v košíku.
  • Přidání do košíku se projeví v pravém horním rohu obchodu, celková částka za objednané zboží se automaticky upraví a zobrazí.
  • U každé položky v košíku můžete kliknutím na název zobrazit detailní popis zboží.
  • Odebrání zboží z objednávky lze provést v košíku kliknutím na tlačítko „detail“ v pravém horním rohu. 

 

Jak dokončit objednávku.

  • Ukončíte-li výběr zboží na blackfly.cz, klikněte na položku košíku "detail".
  • Po zobrazení obsahu košíku máte ještě možnost přidat nebo odebrat zboží z košíku.
  • Také můžete upravovat počet kusů. Pokud  opravíte počet kusů u nějakého zboží je nutné kliknout na tlačítko "přepočítat", aby se objednávka aktualizovala.
  • Pokud máte všechno své zboží objednáno zvolte způsob dopravy a klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku"
  • Pokud nejste přihlášeni je na stránce napsáno "Před odesláním objednávky se musíte přihlásit!". Bez přihlášení nelze uskutečnit objednávku !
  • Korektní odeslání objednávky je potvrzeno zasláním kopie(někdy může trvat i několik hodin) na vámi uvedenou e-mailovou adresu.
  • Pokud Vám nebude doručena kopie objednávky, zřejmě jste zadali nesprávně vaši e-mailovou adresu. 

V případě reklamace:

  • V případě, že se něco nepovedlo a je potřeba nám některý produkt z balíčku reklamovat, využijte prosím tento jednoduchý formulář.
  • Zaslání formuláře není povinné, můžete nám napsat i klasický e-mail s informacemi, které jsou potřeba, případně s číslem účtu a číslem faktury nebo objednávky.
  •  
  • Důležité je, abychom měli informace v písemné podobě.
  • Urychlí to vyřízení žádosti, na kterou máme až 30 dní.
  • Obvykle vyřizujeme reklamace co nejdříve, nejčastěji do 7 dní.

 

O záměru reklamace nám napište e-mail na support@blackfly.cz

  • Na základě formuláře či e-mailu Vás budeme telefonicky kontaktovat, abychom se domluvili na nejrychlejším a nejpohodlnějším řešení.
  • Reklamační formulář můžete vytisknout a přiložit do balíčku, ale stačí ho zaslat e-mailem:

Nebo jej můžete stáhnout a vytisknout zde.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NTZhNzU