S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Zákaznická linka: 727 947 328. Aktuálně máme skladem 563 produktů.


Jak nakupovat
Jak nakupovat

 Pro úspěšný nákup je nejprve nutné se zaregistrovat.

Registraci provedete následujícím způsobem:

Vyplňte své údaje v registračním formuláři, odkaz "registrace" najdete na každé stránce v horní pravé části.

Do položky "login" a "heslo" vyplňte Vaše přihlašovací údaje.

Tyto údaje nezapomeňte budete je potřebovat pro další nákupy v našem virtuálním obchodě blackfly.cz. Údaje Vám budou po registraci zaslány na uvedený e-mail.

Vyplňte prosím všechny položky. Položky Společnost, IČ a DIČ jsou nepovinné a vyplňujte je pouze v případě, že budete chtít odebrané zboží fakturovat na firmu.

DIČ pro případ, že budete chtít obejdnat zboží bez DPH. - Pro objednávky bez DPH prosím kontaktujte na tel.: 739 124 774 nebo 733 340 564.

Po odeslání údajů vás systém automaticky přihlásí.

 

Jak pokračovat po registraci.

Jste-li přihlášeni zvolte příslušnou kategorii a případně podkategorii zboží v levém menu.

Po výběru požadovaného zboží  klikněte na tlačítko "objednat +", kolikrát kliknete na tlačtko objednat +, tolik kusů najdete v košíku.

Přidání do košíku se projeví v pravém horním rohu obchodu, celková částka za objednané zboží se automaticky upraví a zobrazí.

U každé položky v košíku můžete kliknutím na název zobrazit detailní popis zboží.

Odebrání zboží z objednávky lze provést v košíku kliknutím na tlačítko „detail“ v pravém horním rohu. 

 

Jak dokončit objednávku.

Ukončíte-li výběr zboží na blackfly.cz, klikněte na položku košíku "detail".

Po zobrazení obsahu košíku máte ještě možnost přidat nebo odebrat zboží z košíku.

Také můžete upravovat počet kusů. Pokud  opravíte počet kusů u nějakého zboží je nutné kliknout na tlačítko "přepočítat", aby se objednávka aktualizovala.

Pokud máte všechno své zboží objednáno zvolte způsob dopravy a klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku"

Pokud nejste přihlášeni je na stránce napsáno "Před odesláním objednávky se musíte přihlásit!". Bez přihlášení nelze uskutečnit objednávku !

Korektní odeslání objednávky je potvrzeno zasláním kopie na vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Pokud Vám nebude doručena kopie objednávky, zřejmě jste zadali nesprávně vaši e-mailovou adresu!

V případě reklamace:

V případě, že se něco nepovedlo a je potřeba nám některý produkt z balíčku reklamovat, využijte prosím tento jednoduchý formulář.

Zaslání formuláře není povinné, můžete nám napsat i klasický e-mail s informacemi, které jsou potřeba, případně s číslem účtu a číslem faktury nebo objednávky.

 

Důležité je, abychom měli informace v písemné podobě.

Urychlí to vyřízení žádosti, na kterou máme až 30 dní.

Obvykle vyřizujeme reklamace co nejdříve, nejčastěji do 7 dní.

 

O záměru reklamace nám napište e-mail na support@blackfly.cz

 

Na základě formuláře či e-mailu Vám zašleme Reklamačního asistenta Zásilkovny.cz.

Jde o štítek, který nalepíte na balíček a ten odnesete do nejbližší pobočky Zásilkovny, aby bylo vyřízení pro Vás co nejsnažší.

   

Reklamační formulář můžete vytisknout a přiložit do balíčku, ale stačí ho zaslat e-mailem:

Nebo jej můžete stáhnout a vytisknout zde.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

MzRjMT